heleninannesi Bugün 20+3 olduk kızlar detaylı ultrason için randevu aldım çok mu erken acaba sizler kaçıncı haftada gittiniz ?
Elitopatra25 heleninannesi zaten detaylı 20.24haftalar arası yapiliyor erken değil ki bende 20+1 de yaptırdım doktorum erken demedi
heleninannesi Aysee1123 benimde doktorum 21 de git dedi ama o zamana randevu yoktu bugün aradım bugüne direk randevu var dedi bi hasta iptal etmiş onun yerine gel dedi
Pnr_KMRC1 heleninannesi görünürsün cnm merak etme perinatoloji uzmanına yaptırdım ben kendisi o haftada görürüz demişti dediği gibide oldu güzel haberler alman dileğiyle🫶🌸
fizikcianne heleninannesi 20. Haftada çağırdı doktorum detaylıya. 20+2 de gidicem nasipse Cuma günü :)
Yenibirannee heleninannesi ben geciktim biraz 23+4 haftalikken yaptırdım ama sizin haftanizda normal aralikta 🥰
Svd12345 heleninannesi devlet mi özel hastaneden mi randevu aldınız? Birde devletse kayıt açıp öyle mi aldınız randevuyu..
Evaygl heleninannesi 22+1 şuan sıra mı bekliyorum detaylıya gireceğim İnşaAllah güzel haberler alırım 😊