Arkadaşlar merhaba uygulama hesaplamalarına göre çarşamba günü 6. Haftaya giriyorum ilk defa yarın doktor kontrolüne gideceğim kesede bebek görünürmü sizce 6. Haftayı bir gün ara ile kaçırıyorum internette 6. Haftada kalp atışı duyulur yazıyor 1 gün ile fark edermi