Papatyam-53 1bejnadogan- bende öyleyim sabah ögle ilaçları dokunmuyorum aslında mide ağrınca sakız karpuz yiyip iyi oluyor bana gece 2 tane içiyorum
11-02- Minigiim-vebenn52 bugün söyledim bende doktoruma mutfağıma giremiyorum o derece şurup yazdı bana bakalım etkisi olacakmı yağlı şeylerden uzak durun az az sık sık yemeye çalışın ben genelde meyveyi çok yiyorum yemeği az yiyebiliyorum
Ayse_17g 5 haftalıkken basladı ilk 4 ayda -5 kılo verdım Doktor’un verdıgı ilaçla sakınledı prilam sorarsınız danısıp çnkü her gebe farklı kullanabılır
Denizulu27 12 hafta 2 günlüğüm 6. Hafta başladı mide bulantılarım hala da geçmedi. Resmen perişan oldum.
Cgdmustn Minigiim-vebenn52 bugün sabahtan beri acildeydim bende öyle mide bulantısından ölüyorum su bile içemiyordum 2 şişe serum yedim , bulantı için zofer ilacı verdi ona başlayacağım
KsedaGG Cgdmustn Cgdmustn 13 haftalığız hala Zofer+ Prilam kullanıyorum. Zofer günde 3. Mide bulantısı geçmedi ve arada kusuyorum ne yazıkki ben de. Prilamla destekleyince daha iyi oluyormuş bilginize
34Meltem12 Minigiim-vebenn52 Benimde aşırı mide bulantım vardı Prilam kullanıyorum gece yatmadan 2 tane efsane bir ilaç kullandığımdan beri midemle ilgili sorun yaşamıyorum 6 buçuk aylık oldum ilacı bırakmaya korkuyorum bulantım olacak diye 😄 Allah yardımcın olsun canım benim kısa sürede geçer inşallah bulantı çok zor 🥺
G-94 11+3 deyim bende prilam kullanıyorum ama çok çok kötüydü ya halsizliğim ve tansiyon düşüklüğüm devam ediyor ama bulantısı olanlar naneli sakız ve naneli şeker deneyebilir siniz ben çok tükettim
Ezoo28 G-94 ben 8+5 im benimde tansiyon düşüklüğüm var beni çok kötü etkiliyor doktorum bebeğe zararı yok dedi ama beni çok yıpratıyor bulantı baş dönmesi oluyor düştüğünde
Simaytugce Minigiim-vebenn52 ben 17+3 haftalığık hamileyim çok halsiz ve bulantılarım çok akşamdan 2 tane pilam içince gün içinde anca iyi olabiliyorum
Smyye2021 Minigiim-vebenn52 18+3 hamileyim benimde hala bulanıyor ne yaparsam geçmiyor serum taktırdıgımda 2 gün idare ediyor
Melikekrks Benim de bulantım 6. Haftada başladı 12. Haftada biraz sakinledi 14. Haftada tekrar arttı var mı böyle olan tekrar mı başlıyo yoksa böyle böyle bitecek mi
KadersizMelek Sadece şu kadarını söylüyorum Allahım al artık canımı diyorum 😰😰😰😰5. Haftadan beri ölüyorum, 8+5 artık çekilmez hale geldim 10 kilo gitmiştir
Nazli05 KadersizMelek aynısını yaşadım biliyir musun kafayı yicektim az kalsın 16 a giricem ama.azaldi dayan prilam iç gdce 2 tane sabah aç karnına bitane içtim akşam 5 e kadar idare ertti bide naneli şekerle naneli sakız al surekli ağzına bak 16 a gordimm col şükür azaldı şu bile kusuyordum seni okadar iyi anlarım ki