Kızlar ilk bebeğim erkekti ve ilk hareketini ben 12. Haftada hissetmeye başladım 16. Haftada netlesmisti bu ikinci gebeliğim bir kızım olacak neredeyse 18. Haftaya gireceğiz ama kızımın çıtı çıkmıyor hani ikinci gebelikte daha çabuk hissedilirdi bir sıkıntı varmıdır acaba çok korkuyorum pıhtılaşma için hap ve iğne kullanıyorum 😔