Nurem20 amin canım inşallah aslında yapmayıp beklemek daha iyi bizim için ama dayanamıyoruz ben gecikene kadar yapmıcam bu sefer kararlıyım varsa erken öğrensem ne olacak sanki yine stres bekle değer yükselsin falan en iyisi beynimizi ve bedenimizi ve varsa bebişimizi rahat bırakmak