mombarbie_ Nurem20 görünce kendim aklıma geldim insan çok isteyince o süngerin altındaki çizgi pozitifmi diye sorguluyor kendini ama malesef canım t çizgisinin orada olmaz genel olarak testlerin orasinda pembelik oluyor önemli olan ekranda gorunmesi
HaticeNur16 Nurem20 biraz daha bekle en az bir hafta adet olmazsan tekrar dene belki geç döllenmedir moralini bozma
HaticeNur16 Nurem20 görünüşe göre değilim ama daha 4 gün var adete bu ay çok da umudum yoktu aslında tek ilişki oldu yani olabilecek zamanda oldu ama beklemiyorum aslında ama bi ihtimal yani adet öncesi belirtilerim de yok o beni biraz şüpheye itti
Ucankus Caizint testi açanların heveslerini kırmayın arkadaşlar bende ilk kızımda öyleydim sürekli bakıp incelerdim hı tabi şöyle incelemek biraz umutlandırıyor insanı hep hayali çizgiler ama bi gün olduğun da gerçekten açmaya gerek kalmıyor bariz belli oluyor 😂
Ucankus Nurem20 bana sorarsan bekle canım evde geçen ay kimyasal gebelik yaşadım benim testim de silik çizgi daha belirgindi sürekli kan verdim kollarım mosmor oldu doktor da uyardı adetten önce test yapma kimyasal her kadının başına gelebilir diye bende boş yere ümitlendim evde 2 gün bir testini tekrarla
Nurem20 Ucankus insan dayanamıyorum inan biliyorum bu süreç yıpratıyor bir umut yani ama işte beklemek daha doğru 🙏🏼
Ucankus Nurem20 çok haklısın bende ilk kızım da böyleydim ama inan kimyasal da insanı çok yıpratıyor en azından evde takip yap hastaneye gitmek çok yoruyır
Caizint Ucankus heves kırmak değil ki,aksine diğer çizgiyi görüp boş yere ümitleniyorlar daha kötü,daha yıkıcı. Dediğiniz gibi gerçekten hamilelik varsa beklemeye bile gerek kalmıyor ,çat diye belirgin oluyor
HaticeNur16 Caizint evet haklısınız direk çıkıyor ama geçen ay gölgeli gibi çıkardı bu erken gebelik testleri ve herkes var dedi hiç koyulaşmadı burada gördüm açıldığını ve açıp baktım aslında yoktu ama o üzerindeki jelatin yanlış gösterdi bu sebeple açıp bakan çok fazla insan var yani burada olmamızın bi sebebi var hepimiz aynı şeyi arzuluyoruz ve bekliyoruz bize bi umut veren şey size iğrenç gelebilir
Nurem20 HaticeNur16 inşallah vardır canım ben ikinci test aldım yaptım az önce çıkmadı rabbim hayırlı zamanda nasip etsin 🤲🏻
HaticeNur16 Nurem20 amin canım inşallah aslında yapmayıp beklemek daha iyi bizim için ama dayanamıyoruz ben gecikene kadar yapmıcam bu sefer kararlıyım varsa erken öğrensem ne olacak sanki yine stres bekle değer yükselsin falan en iyisi beynimizi ve bedenimizi ve varsa bebişimizi rahat bırakmak