kubraQwe Momy_eyyuptalha canim send3 perde vardı demi perdesi olanlar hep yazdım gebelikte kanama olmus muydu sende
Momy_eyyuptalha Hazniyee erken doğum oldu bnm zatten 😔 doğum sonrası fark edildi perde olduğunu çok üzgünüm ama bebeğim de gelişim geriliği neden olmuştu
Momy_eyyuptalha kubraQwe evet başlarda oldu çok özür dilerim 1pet kadar oldu bide 35 ncı haftada adet olur gibi ve biraz daha fazla vardi yatış verdi doktor sonraki hafta doğum yaptım zatten
Momy_eyyuptalha kubraQwe doğuma kadar kan sulandırıcı proluton Depot progestan kunlandim o zaman a kadar
SedaKoyun Elos_1907 Ameliyattan 20 gün sonra rahim flimi çekildim 2 gün sonra başarılı olduğunu sonuca bakıp onaylayınca doktorum istedigin zaman başlayabilirsin dedi
Elos_1907 SedaKoyun benim 14 günüm dikişim var laparoskopi de oldum da 2 ay bekler sonra olurum genel de 3 ay diyen de var regl günün de mi oldun erken mi geç mi işlem sonrası
SedaKoyun Regl 4.gününde oldum 20 gün toparlanma süreci verdi dinlenme sonrası zaten rahim flimi sonra başla diyorlar ben hep etrafımda da bu şekilde duydum