Merhaba kızlar bn yeni doğum yaptım 8 ay kadar var kadın doğuma adet düzensizliği sebebi ile gittim rahimde perde olduğunu söyledi bebek emzirdigim için tedaviyi yapmadık zatten hamileliğimde çok sıkıntıli geçti bebeğim yeteri kadar gelişmedi bu durumu yaşayan var mı süreç nasıl oldu şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻