Eliyy 40 hafta değil 45 haftalık bile olsanız tabiri caizse randevu alamazsınız. Ancak doğum sancınız olduğunda acilden giriş yapabilirsiniz orda da zaten muayene sonucu doğumhaneye alıp nöbetçi ebe ve Dr. Doğumu yaptırıyor. Ama kontrol için randevu çok zor. 35. Haftamdayım hep özele gittim devlete gitmek istiyorum ama randevu yok artık doğuma kaldım