Eliyy Kızlar devlet hastanedinfe sabahtan gidip sıra beklemem mi gerekiyo 40 hafta olanlar istedigi zaman gidip sıra alamazmı randevu yok o haftaya çünkü
miray_aden Eliyy Vermiyorlar diye biliyorum. Ben kontrole gittigimde 40 haftalik bir bayan vardi kadin sancim var diyor yine de almadi doktor randevusuz. Orda da randevu acmiyorlar devlettekiler cok kafasina buyruk
Dau123 Eliyy sabah erken gidip sıra ordan alabilirsiniz mesai başlamadan gitmeniz gerekiyor ama yoksa genelde sıra kalmıyor
Dau123 Eliyy neredesiniz bilmiyorum ama Adana’da yaşıyorum ben Suriyelilerden inanmazsın ama sıra bulmak çok zor oluyor çok erken gidip aldım daha önce bikez de yer bulamadım öğleden sonra 1 mesaisine almıştım zorla son sırayı 😅
Eliyy Dau123 rizedeyim canım kıyamma sana ya bakalım ben boş yer bulabilcekmiyim salı 40 a dönüyoruz o zamn gidip sıra bulabilirim umarım
pandasever Dau123 kesinlikle bende Adana da yaşıyorum devletin hastaneleri onlara tahsis edilmiş durumda. Sıra bulunmuyor bulunsa bile o pislikten kokudan durulmuyor
Heyzilwq Eliyy hastaneden hastaneye değişiyor ama şehir hastanesi ise erken gidince veriyorlar sıra ben gitmiştim
Gln0110 Eliyy Biz de yarın sabah erken gidicez, doktorum bayramdan sonraki hafta mutlaka görüşelim demişti. 40 haftam olucak bikaç güne ama randevu yok. 8 ’den önce gelin diyordu sekreteri
Heyzilwq Eliyy ben direkt sıra almıştım ve erken de muayene oldum hastanenin kalabalığına göre değişir tabii
runkli0606 Eliyy mevzu bahis devlet hastanesi ise mecbur erken gideceksin canım maalesef ister 40 ol ister 42 erken gitmezsen almıyorlar acil bi durumun varsa acile postalıyırlar zaten
AyseNurdogan Eliyy bazı devlet hastaneleri sıra vs kabul etmiyor randevu şart. (Kocaeli için geçerli diğer illeri ve hastaneleri bilmiyorum)
Gln0110 Eliyy hiç gitmedim ben de şimdiye kadar hep randevu almıştım. Paran yoksa rezil olacaksın demenin başka yolu gibi bi şey bu.