BebekOzgun A_svgn bu akşamüstü öğrendim 5+6 benim de göğüslerim çok acıyor dokununca. Uykusuzluk ve yorgunluk mesleğimden dolayı kronik bende o yüzden şüphelenmemiştim. Çok karışık hissediyorum cumaya randevu bulabildim en erken özelde de yok sıra
A_svgn Tugbacds benimde randevum 7+3 denk geliyor ilk gebeliğim illaki tedirginlik oluyor umarım hersey güzel olur 🥹❤️
ArasKemalvekardesi Bizde yarın randevumuz var kalp atışı için daha duyamadık minigi 🥰geç döllenme olduğu için tam haftam belli değil ama özel doktora göre yarın 7+0 oluyoruz
Nur_50 Tugbacds hangi hafta İçin soruyorsunuz ben 5+2 kese gördüm 6+2 bebek gördüm kalp atışı duydum.
Tugbacds Nur_50 aynen bende sadece keseyi görünce bi tedirgin olmuştum bende 5+2 de gittim çünkü sadece keseyi gördük o yüzden sordum
annelikmucize11 A_svgn 4+5te kesemizi, 6+6 da bugün kalp atışımızı duyduk elhamdulillah 🫢🌸 Aşırı halsizlik ve mide bulantısı var 😵💫
Semus06 annelikmucize11 tüp bebek olduklari icin belirti aramdim transferin 8.ci gunu cift cizgiyi gordum kanda da cikti zaten
Mucizemibekliyorum_ Semus06 keseyi iki tane mi gördün canım benimde tüp bebek betam baya yüksekti ama tek kese gözüktü☺️
Merveokszlr Tam 6 haftalık benimde 4+4 te keseyi gördük 6 temmuzda kalp atışı için gideceğim. Çok bel sırt ağrısı yaşıyorum ara ara bulantı başladı ve biraz kahverengi akıntım var
merve_3838 Meryeminannesi20 gittim az once deblet hastanesine kese görüldü ama kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi
Meryeminannesi20 merve_3838 bende şuan bekliyorum devlet hastanesi doktor molaya çuktı gözümün önünde 🧐
Sedmah @Meryeminannesi20 maşallah Allahım sağlıkla bebeğinizi görmeyi kalp atışını duymayı nasip etsin🙏🏻 keseniz kaç mm acaba doktor bir şey dedi mi?
Meryeminannesi20 Sedmah çok teşekkür ederim bilmiyorum asistanına ölçüm verdi 24 mm dedi ama doğru mu benmi yanlış anladım bilmiyorum pek anlamıyorum 😌
Ceren-dilamert A_svgn aşkım bana erkek dedi cinsiyetine doktor 15+2 deyim 15 haftaya girene kadar günde su bile içsem kusuyordum 15 e girdim mide bulantım kalktı
A_svgn Ceren-dilamert dün şöyle rahatım böyle iyi geçiyo derken sabah kustum meğerse yeni başlıyormuş benim maşallah diyisimin 3 gün yaşaması gibi birsey oldu🫠😂😂😂