Benim göğüslerim pek büyümedi 5 haftam var büyür diye son ana kadar beklesem mi yoksa şimdi hangi bedense onu mu alsam ben birde alt iç çamaşırlarını merak ediyorum bilgisini olan varsa yardımcı olursa sevinirim sezeryan sonrası nasıl birsey kullanmalıyız lohusa iç çamaşırlarından mı yoksa yüksek bel büyük beden giyiyorum ben öyle devam etsem olur mu?