buusur Beyzanurr53 ben emzirme atleti aldım içinde sütyen kısmı da var lcwdan almıştım sütyen yerine tercih edilebilir ikisi bir arada üstü sütyen altı atlet
Mustafayigitvebeytugannesi Beyzanurr53 ben ilk oğlumda emzirme sütyeni almıştım bu üçüncü oğlumu kucağıma aldım hala kullanıyorum 6 yıl oldu 😊
Braa3434 Beyzanurr53 Banada emzirme atleti al dedi herkes lc waikikide varmış sütyen kullanmaya gerek kalmıyormuş destekli oluyor iç kısımları bende ondan alacağım bu hafta
Beyzanurr53 Gkee çevremde emzirme sütyeni alma onun yerine yarım atlet sporcu atletler oluyor ya ondan alabilirsin denilmişti boşuna para vermene gerek yok denilmişti o yüzden sordum
Gmz5560 buusur kesinlikle çık rahat bende aynı şekilde atleti aldım kendiliğinden süngerinin olması çok iyi genelde emzirme sutyenlerinde sunger olmuyor
buusur Beyzanurr53 bir tane sütyen iki tane atlet aldım şimdilik ama ikişer daha alacağım yani kişiden kişiye değişir tabi gerekliliği ama bunlar normal zamanda da kullanılabilir şeyler şuanda bile kullanıyorum ben isterseniz bir adet sütyen bir atlet alın kullanıma göre hoşunuza giderse çoğaltırsınız
AyseNurdogan Mustafayigitvebeytugannesi hangi marka aldınız bende 35 haftalık hamileyim göğüslerim normalde de iri emzirme için ne tavsiye edersiniz
CemrePektas Beyzanurr53 hamileyken başladım giymeye rahat 2 sene emzirsem giyerim yani nasıl çok kullanılmıyor 😂 e bebek marka 100 beden alıyorum dantelli olsun, siyah beyaz krem olsun, ucuz da bişey yani. Baya konforlu oluyor
Pnr_KMRC1 Beyzanurr53 ben beğenmiyorum emzirme sütyenini tarzım değil onun yerine trendyoldan millanın dikişsiz dolgulu sütyenini aldım 2 tane çok güzel tavsiye ederim
Mustafayigitvebeytugannesi AyseNurdogan markasını hatırlamıyorum 6 yıl oldu oturduğum yerdeki öyle bir giyim yerinden almıştım o zman hatta fiyatı 15 TL idi. Eltim de almıştı. Yani sütyen en iyisi yani atleti de varmış oda olabilir ama atlet için ekstra bir sütyen takmak gerekiyor ama bu sütyeni takiyosun normal sütyen gibi duruyor.
Nur001 Emzirme sütyeni kimse önermedi bana klipsleri kırılıyor dediler bi tane emzirme atleti aldım onun dışında yarım atlet tarzında sporcu sütyeni mi diyolar ne diyolar ondan aldım
Avril Beyzanurr53 niye kız 😀 ben daha doğurmadım ama şimdiden emzirme sütyeni kullanıyorum çünkü normal sütyenler acıtıyor artık sıkıştırıyor nasılsa doğumdan sonra da kullanacağım diye aldım beşinci ayımdan beri emzirme sütyeni ile takılıyorum bir de rahat ki ohhh sorma 🤣