Elif-kurt25 bilmiyorum hiç deneyimlemedim. Ama uyuşuk oluyorsun ne kadar hissedersen artık. Bence bir sorun risk yoksa normalı dene. En azından denemiş olacaksın. Ağrısından korkma asla,sadece bebiş doğana kadar,ondan sonra herşeyi unutuyorsun. Normal doğum mükemmel bir olay,her dişi canlı tatmalı