Elif-kurt25 İki defa normal doğum yaptım evet doğum öncesi biraz sancılı haliyle bebeğin geldiği anlar ama doğum anında ıkınma isteği kendiliğinden geliyor ve bebek çıktıktan sonra ne ağrınız kalıyor ne sancınız tık hepsi birden kesiliyor 🥰 benim ilk doğumumda 3 dikişim olmuştu ama ikinci doğumumda yırtılma dahi olmadı dikiş yapılmadı çok rahat geçti sonrasını hiç anlatmayayım hiç birşey olmamış gibi kalkıyosun yatıyosun yürüyosun. Ben normal doğumdan tarafım eğer ki çook ileride 3.yüde düşünürsem yine normal doğum isterim 🙈 Sizin içinde hangisi hayırlısıysa o olsun sağlıkla alın kucağınıza