Dün de post açmıştım ama çıldırcam. Çok çok az hareket etti bugün ve zayıf. Düzenli hareket beklemiyorum bu haftalarda tamam da tatlı yedim yine olmadı :((
Dün de bel ve kasık agrım vardı. Bugün de ara ara vuruyor. Allahım yardım et nasıl geccek bu süreç?