Meyall Herkese merhabalar. Çatlatma iğnesi oldum aynı ay içinde 2 kere 1. İğnenin üzerinden 10 gün 2. İğnenin üzerinden 5 gün geçti. Bu sabah hamilelik testi yaptım çoook silik bir çizgi çıktı 5-10 dakika kadar sonra.doktorum kan testi yaptır daha net olur dedi. Sizce ?
Adenbebek Meyall çatlatma ignesi yalancı pozıtıf cıkartabılıyor 14 15 gün geçince tekrar yapın kandada yükseltebılıyor bhcg yı
Tuos2306 Meyall çatlatma iğneleri pozitif sonuca neden olabiliyor. Adetinizin geçmesini bekleyin derim
Deletedmom2224 Meyall iğnenin üzerinden 15 gün geçmesi lazım net sonuç almak için iki kere neden vuruldunuz ikinci iğnenin etkisi olabilir hala inşallah vardır 😊
juliet2021 Meyall benimde catlatma ignesinden sonraki 8. Gunum cok cok silik cikti bu sabah. Ignenin etkisi olabilir cok umutlanmayalim bence. bi kac gun sonra tekrar test yapicam ins hayirli haberler aliriz. Doktor adetinin gecmesini bekle demisti.
Meyall Adenbebek idrarda hemen mi kırmızı koyu çizgiler çıkarıyor. Birde kanda ne kadar yükseltıyo ben 10-20 arası diye okumuştum canım
Tuos2306 Meyall istiyorsan kan ver. beklemek zor evet Ama ben beklemeni tavsiye ederim. En azından hayal kırıklıgı yaşamazsın canım. Sabret bence :)
Meyall Tuos2306 yaa çok zormuş beklemek :)) ben sadece iğnenin etkisini görmek için yapmıştım. Yaptım çizgi çıkmadı bende iğne bile etki göstermiyor diyip çöpe atmıştım :)
Tuos2306 Meyall bilirim canım bende geçtim o yollardan. Adetime 2 gün kala dayanamayıp test yapmıştım negatifti ama nedense hiç üzülmedim normalde negatifi grünce ağlak olurdum :) . Hatta eşime bu sefer oldu ben eminim dedim. Bir gün sonra bidaha test yaptım ve çıktı. Sonrası malum 34 haftadayım çok şükür rabbime :) stres yapma adetini bekle. Zamanı geldiyse olucaktır zaten canım inşallah isteyen herkese nasip olur 🥰🤲🏻
Meyall Tuos2306 doğru haklısın canım beklemek en doğrusu üzülmenin anlamı yok bile bile 😔🙏🙏 lütfen banada dua eder misin hamile olayım o yüzden öyle çıkmış olsun değerlerim artsın 🌼🌼❤❤😍🙏
Tuos2306 Meyall inşallah canım. Rabbim en hayırlı zamanda sana be isteyen herkese nasip etisn inşallaaah en içten dualarımdasınız isteyen herkes :) 🤲🏻
Meyall Deletedmom2224 3 yumurta vardı kontrole gittim çatlamadını söyledi ekranda 1 tane vardı onun için tekrar iğne yaptı canım inşallaaah vardır 😍🙏🙏
Deletedmom2224 Meyall inşallah inşallah ben adet olacağım gün yapmıştım zaten o zaman 15. Günü filan oluyor o zamana kadar bekleyin derim 😍
Zeyna0607 Kızlar bildiğim kadarıyla bu iğnelerde beta hcgde görülen hormon görüldüğü için pozitif gösteriyor inşallah rabbim gönlümüze göre verir🙏
Meyall Zeyna0607 kuzum bilmiyorum ki kiminkide 11. 12. 14. Gün olmasına rağmen negatif çıkıyormuş. Benim doktor 8. Gün test yap demişti
Zeyna0607 Meyall bu testler de bizi deli etti bu çizgiler çıkmayan çift çizgiler yok silik çizgiler vallahi canım en garantisi kan testi 👍🏻
juliet2021 Meyall en dogrusu kan tabi ama onda da yok degerler iki katina cikmali yok gebelik kesesi, yok kese bos mu dolu mu bu gunler nasil gececek ya saglikli gebelik istiyorum. Keske gittigimde iki aylik deseler bu kesen bu da bebegin ay ne guzel olurdu😁
Deletedmom2224 Meyall hahah mecbur ilki büyük bi hayal kırıklığı olunca ikincide hiç beklemiyordum bile eşimin zoruyla yaptım testi😂 inşallah senin mucizende bu ay gelmiştir 😍😍