e_blue_sky_a benimde 6. Haftada kanamam oldu her kanamada tedbir amaçlı kan uyuşmazlığı iğnesi yapılıyor. Doktorum 28. Haftada tekrar combo test yapıp ona göre iğne vurdurucak. Mutlaka gittiğiniz doktorlara ( değişik doktora gidiyorsanız) kan uyuşmazlığı iğnesini kanama sonrası olduğunuzu söyleyin.