Busraa-aa anne rh negatif kana baba ise rh pozitif kana sahip olunca kadın vücudu bebeği virüs gibi algılıyor ve bebeğin kanını değiştirmeye çalışıyor ilk gebelikte bir sorun yaşanmıyor genellikle doğan çocuklar pozitif babanın kanına sahip oluyor yaşanılan ikinci gebeliklerde anne bebeğin kanına karşı bağışıklık kazanıyor ve dediğim gibi bebeğin kanını değişmeye çalışırken Allah korusun düşükler veya engelli doğumlar olabiliyor bu yüzden doğumdan sonra veya gebelik esnasında (doktorunuzun uygun gördüğü zaman) rhogam adında bir iğne var mutlaka yapılması gerekiyor iğne yapıldığı sürece hiçbir sorun yaşanmıyor morlukların sebebi kan uyuşmazlığından kaynaklı değil kan uyuşmazlığı bir hastalık değildir endişelenmeyin