Zulalg cappy içiyorum ona çok düşkünüm. vallahi komik gelecek belki ama o iç yanmasını şu şekilde çözüyorum. Kalın pipetle içmeye çalışıyorum genelde. Yeterli gelmezse eğer önce 2 bardak hafif soğuk su içip sonra 1 bardak daha meşrubat içip o şekilde geçirmeye çalışıyorum bunların hepsini kalın pipetle içiyorum bu arada. Bende çok işe yarıyor yoksa şişkinlikten patlayacak gibi oluyorum 😄