Ecem335 humaninannesi61 Bende 7. Haftadayım yemek yiyemiyorum tiksindim herseyden nasıl geçecek bugünler bilmiyorum yarın kontrolüm var ilaç isteyeceğim
Tinii_minii_mom Ecem335 bende bugün 7 oldum sabah biraz kahvaltı yaptım snra birdaha bir şey yiyemedim bulantıdan ya su bile içemiyorum artk
Ecem335 Tinii_minii_mom Bende öyleyim canım çok zor geçiyor doktor prilam dr verdi onu içicem bu akşam umarım iyi gelir
Zehra-D Normal canım ben hamileliğimin en başından beri çekiyorum şuan 36 haftalık oldum hala da devam ediyor, tek çaresi doğum artık😁
__mom1 mavilikler7 benim de 5haftada yeni yeni başlayıp tam senin zamanın çok artmıştı 10 haftaya kadar devam etti şiddetli şekilde. 10 hafta itibariyle azaldı ve 12de tamamen kesildi
humaninannesi61 __mom1 kurban oldgm Rabbim banada nasip etsn 7 deyim inş dua edin hemen bitsin hepimizin
Ecem335 humaninannesi61 prilamı dün gece içtim çok iyi geldi doktorunuza danışıp sizde isteyin çok iyi geliyor
humaninannesi61 Ecem335 __mom1 Prilam bana ndn iyi gelmedi ya anlamadm. Metpamid biraz daha rahatlattı😢😢😢
Merve_vrl mavilikler7 canım salatalık tuzla ye,yanında da suyun içinde limon dilimle at o şekilde iç iyi gelir inşallah 🌺 geçmiş olsun
AleynaResul mavilikler7 geçmiş olsun benim 4.haftamda başladı 4 aylık olduk hala ilaç kullanmasam bi günüm kusmadan geçmiyo maalesef hastanelik oluyorum 🥲
mavilikler7 AleynaResul teşekkür ederim size de geçmiş olsun prilam dr. İyi gelmeye başladı sadece çok uyku yapıyor
AleynaResul mavilikler7 gece yatmadan için gündüz kullanıyosanız ben gece 2 tane içiyorum günboyu rahatım hamdolsun :)