Kızlar 28+5te tansiyon yüksekliği sorunu ile acil doğumhane yatışım yapıldı tansiyon ve değerler orada normale dönünce eve gönderildim.
Günde 1 defa alfamet başladık şuan tansiyonum normal seyrediyor.
29 haftada suyumun sınırda olduğu söylendi, bugün kontrolüm vardı 31+2yim fakat doktorum bebekte 3-4 günlük bi gerilik olduğunu söyledi, kilosu 1650 gram kilosunun normal olduğunu söyledi. Suyun aman aman bi azlıkta değil ama erken doğum yapman gerekebilir dedi bunun için 4 kutu ciğer geliştirici yazdı 10 gün sonra tekrar çağırdı iğnelerle birlikte gel dedi… Biz bu gebeliği 8 sene bekledik ve ben çok korkuyorum. Deneyimli olanlar, ciğer geliştirici vurulduktan sonra neler oluyor? Kaçıncı haftada doğum yaptınız?