Yigit_Yagiz_Moms insanlar üstünde deney yapıyolar işte,diyelimki amniyosentez yapıldı bebek sakat sonuç çıktı,e?nolcak?o bebek aldırılacakmı yoksa anne karnında tedavi mi edilcek? Hiçbiri olmicak,eskiden ikili üçlü testmi vardı?,şimdi bu testleri yaparak herkesi strese sokuyorlar