nurege35
nurege35 amniyosentez önermiyorum canım,ablama eşi zorla yaptırttı,sağlam çocuk sakat doğdu,ki sıvıyı stajere aldırmışlar doktorlar,o iğnede bebeğin kafasına girmiş anne karnında,kafasında hâlâ iz var ve çocuk hasta,,onun için hiç kimseye sıvı aldırmayı önermiyorum 🥹