Merhaba kızlar hep olumlu düşünün ben de serklaj oldum 26.haftamda o zamandan beri yatıyorum çok şükür 37yi bitiyor beklemedeyim iyi düşünün doktorunuzun tavsiyelerine uyun yeter.Artık normal rutine de döndük size tek tavsiyem hep iyi düşünün ben ilk 10 gün çok kötüydüm ama sonra aştım ve bugünleri gördük şükür