gnrhw benim ilk hamileliğimde bilmediğimiz için 20 haftalıkken doğum oldu kaybettim ikincide doktorum çok iyiydi farketti serklaj oldum ama benim kanamam vardı sürekli yatmama rağmen çok zor geçti 27+3 de doğdu 2 ay küvezde kaldı şuanda 5 yaşında çok şükür sağlıklı 🙏 şimdi tekrar hamileyim 11 haftalık 14. Haftada kontrole gideceğim serklaj yapılacak muhtemelen yine Rabbim zamanında sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏