Bebetooo0 Efnansena 3 defa ckardm bağırsaklarım da bozuldu ne yapcam bilmiyorum ilgilenilmiyor ki kuzum benim ya
Youngmotherr Efnansena gece aradım ambulansı yatış verdiler ciğrr geliştirici vuracaklar gelişim geriliği var karnında nstdeyim şimdi 🥺 sancı durmazsa sezaryen alacaklar oğluş az daha dayansa
Efnansena Youngmotherr yaa inşallah durur ya zamanında gelsin sıkma canını sağlıklı olsunda gerisi önemli değil
Feyzaclk Bebetooo0 takipli olduğunuz hastanenin aciline gidip doktorunuzu aratın. Bilmedikleri icin bisey yapmazlar. Doktorum ne zaman gidersen beni arat demişti
Ebebe Bebetooo0 e nabizda çıkar sonucun. Başka bir doktora git nöbetçi olur illa kadın doğum uzmanin. Devlet Hastanesi’ne gidiyorsan tel numarasi vermeyebilirler.
Efnansena Youngmotherr bol bol.dua et canm Rabbım sağ salim bebegini kucağına almayi nasip etsin korkma gelmek istiyorsan yapacak hicbirsey yok duam seninle canm benim
Denizezell Benimde kasiklarimda ve vajinamda dayanilmaz agri var idrar yolu enfeksiyonum var kullanmadigim antibiyotik kalmadi bi türlü kurtulamadim 25 haftaligim erken dogumdan korkuyorum
Youngmotherr Efnansena şuan bir sorun yok Çok şükür bugün öğlen taburcu ederler inşAllah bebişim biraz nazlı