Bebetooo0 kızlar 20 haftalık olduk ama yaklaşık 1 saat önce bi karın ağrısı girdi çok şiddetli sanki regl ağrısı gibi ve belime de vurmaya başladı ayrıca midem de bulanıyor neden byle yaşayan var mı 🥺
Youngmotherr Bebetooo0 şuan hala yaşıyorum 2.5-3 saattir düzenli kasılmalar var ama eşimi uyandıramıyorum uyanınca da yalancı sancıdır diyor çıldırıcam 33+5im 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Sak94 Bebetooo0 merhaba bende 22 haftalığım bir haftadır kasıklarımda adet olacakmışım gibi bir ağrı var özellikle sabahları oluyor
Ebebe Bebetooo0 bu haftalarda benim de ağrım olmuştu kendi doktorum yerinde değildi başka bı doktora yonlendirmisti. Yani doktora gitmemi söylemişti. Ayrıca sizi nasıl geri yollarlar orda da nöbetçi kadın doğum uzmanı olması lazım.
Bebetooo0 minikmucizeemaak geçen gittim bizim elimizden birşey gelmez ya bı seruum vurulun eve gidin dediler sinirden aglicam
minikmucizeemaak Bebetooo0 Bence tekrar gidin, şiddetli ağrım var diyorsunuz en azından müdahale ederler, geçen sefer de aynı şikayetten mi gittiniz ?
Bebetooo0 Youngmotherr eşim de inanmak istemedi korktu biraz önce çıkardım kendime geldim ama sen son aylardasn ya hani daaha dikkatli ol bitnem
Youngmotherr Bebetooo0 horlaya horlaya uyuyor çakıcam ağzına en son bitane valla kudurdum sinirden ya ağrım artıyo
Efnansena Bebetooo0 aynı şekilde sizde gidin miğde bulantisi var diyorsunuz üstelik gerekirse özele.gidin hiç ihmal.etmeyin bence
Efnansena Youngmotherr beklemeyin hastaneye gidin baksınlar ki bakmak zorundalar o ağrıyla sizi gonderemezler
Bebetooo0 Efnansena 3 defa ckardm bağırsaklarım da bozuldu ne yapcam bilmiyorum ilgilenilmiyor ki kuzum benim ya
Efnansena Youngmotherr bağırın bence seslenmek olmaz sıkıyorsa bağırınca uyanmasınlar hele hamile bir kadın var evde nasıl bu kadar rahat uyuyorlar anlayamıyorum
TBsra Youngmotherr ben kendi başıma Çıkıp gitmiştim çoktan bu ne ya. Bence siz elinize bir. Kova su alın üzerine dökün mecbur kalkar.
Youngmotherr Efnansena gece aradım ambulansı yatış verdiler ciğrr geliştirici vuracaklar gelişim geriliği var karnında nstdeyim şimdi 🥺 sancı durmazsa sezaryen alacaklar oğluş az daha dayansa
Bebetooo0 Ebebe yaa kendi dr.'um numarasını bile vermedi ebe kan aldı sonuçları sylmyor açmıyor telfnu 🥺 herkes Mersin’de çok iyi Dr var der beş kuruş etmiyor 🥲
Ebebe Bebetooo0 e nabizda çıkar sonucun. Başka bir doktora git nöbetçi olur illa kadın doğum uzmanin. Devlet Hastanesi’ne gidiyorsan tel numarasi vermeyebilirler.