Kızlar 3 saattir karnımın farklı noktalarında sertlik oluyordu. Kötü bir diyalog geçirdim babamla çok ağladım ondan sonra karnıma sancılar girmeye başlamıştı uzandım dinlendim progestanımı içtim magnezyumu akşam içtim diye bir daha içmedim. Sola dönük yatıyorken solda toplanmıştı galiba ben sağa döniyim geçer belki derken karnım çok acıdı. Sonra geçmedi sadece hafifledi ve ılık su tutayım belki iyi gelir dediö hiç bir işe yaramadı duştayken de karnım acıyordu sanki adet ağrısı gibiydi şuanda da öyle uzanıyorum ama belim ve kasığımda acı var belimdeki ağrı yukarı doğru gidiyor sanki. Bugünden beri çok sert öğlen de annemlere göstermiştim karnım patlayacak gibi sanki çok sert bugün demiştim. 2 kere gaz çıkardım ama gazdan olsa geçmez miydi belime de vurdu şuan ağrısı. Hastaneye gidelim dedim eşime ama biraz daha bekleyelim bakalım geçer belki dedi sizce geçer mi ben artık korkmaya başladım gitmek istiyorum çünkü 1 saat önce çikolata ve çikolatalı süt içmeme rağmen hareketlerini çok hissetmedim normalde çikolataya dayanamaz çok hareketli olurdu. Çok korkuyorum çam ve sakuraya gitmek istiyorum inşallah bir şey yoktur dua edin nolur 🤕🙏 Hareket ediyor ama çok güçlü değil yani bir sorun var mı anlamadım ağrılarım devam ediyor şuanda