Busramazan09 Emne3232 ben 36. Haftamdan itibaren 3 cm açıklıkla 39-6 ya kadar gezdim diyebilirim hiçbişi olmadı cok sukur korkmayın neden hemen yatış dediler ki zaten açıklık normaldir ister istemez bebek kendini ittiriyor doğuma hazırlık için
Minnak6789 Emne3232 Bazen hemen başlıyor bazen sürebilir.Benm gece 2 cm idi öğlene doğum başladı hazırlıklı olun
edkrcy Emne3232 Belirtiniz olmuş muydu yoksa normal kontrolde mi çıktı acaba bende 38+0 ım ama henüz bı belirtim yok ilk hamilelik tecrübemde yok
pamukprensesss Emne3232 bir kaç gün daha sürer bence aniden tüm suyunuz gelmezse. Çömelme egzersizleri falan yaparsanız evde açılmanızı biraz daha arttırabilirsiniz
Senaykork Emne3232 140 kalp atışı 24-25 sancı oda yalancı sancı diye geciyo 40 üstü sancılar gerçek sayiliyor