Ayse0885 Kvrck06 benimde bugun son 60 gün 🥰 şükür 25. Haftaya kadar sürünerek geçti desem yeri sonrası çok çok Allaha bün şükür 🙈❤️ ilaçları düzenli alıp bol bol dinlenmeli geçiyor
Seval2468 Kvrck06 son 60 benimde bugün. Sağ boşluk ağrısı, öksürük , nefes almada zorluk , mide yanması yani ne ararsan var
Susu_09 Roses44 geçmiş olsun cnm bende kullanıyorum insulin şimdilik sınırda tutmayı başardım bakalım çocuğu etkiledi mi bilmiyorum son zamanlar biran önce geçsin artk yoksa psikolojik olarak çöktüm
Roses44 Susu_09 sağol canım sanada inşallah Rabbim yüzümüzü güldürsün.Cok ama çok zor bir süreç yaşıyoruz.Psikoloji kalmadı ama yinede şükür bugünlere geldik inşallah da bir 4 hafta daha gideriz canım
arsamveannesi Kvrck06 60 a son 5 kaldi bizimde aşırı sekilde nefes darligi çekiyorum su icerken yutkunamiyorum. Onun dışında hicbir sorun yok cok şükür ama bu nefes darlığı korkutuyor olcek gibi oluyorum
Susu_09 Roses44 Amin inşallah gorucez cnm dualarla bugünlere geldik meleklerimizi Rabbim korusun sağ salim kavusalim
1melekannesi3858 Roses44 olsun canım bebis ile sen iyi ol da yapacak bisey yok çıkarsın allahin izni ile
1melekannesi3858 Roses44 allahin izni ile alacaz canım inşallah diger ay doğum hepimizin allahin izni ile serklajli gebeler olarak özellikle tanıdıklar hep 31 30 32 hafta arasında 🤗🤣 Bizim.diger ekip dogurunca dağıldı
Roses44 1melekannesi3858 Amin inşallah temmuz bittikten sonra artık sıkıntı yok inşallah ne zaman gelirse canım evet hep dağıldılar bizde öyle olur herkes bebisle uğraşıyor napsinlar😊