Susu_09 İnşallah canım benim Bendede şeker var insüline başladım nefes darlığı ile geldim hastaneye yatış verdiler arefeden beri hastanedeyim şekerim yükseldi sanırım stresten insülin kullanacak kadar yükseldi.İnsallah sagsalim Rabb’im kucağımıza almayı nasip eder