peri5860 biz hasta değil hamileyiz keşke bunun bilincinde olup dikkat etsek çok daha iyi olur 😌 yüksek ses anne için baş ağrısı yapabilir onun dışında bebişe bi zararı yok. Ha yüksek sese tepki veriyor diye(tekme,kıpırdanma vs) bu onun ne memnun ne de rahatsız olduğu anlamına gelmez adı üstünde tepki veriyor ben buradayım diyor 😄