Ben ovülasyon testi yaptım o ay hamile kaldım çok şükür, deneyin tabii ki de yumurtlama gününü falan öğrenirsin ona göre davranırsın. Ben uygulamalara göre deniyordum olmuyordu meğer adetim biter bitmez yumurtlama oluyormuş o şekilde değerlendirdik hemen oldu😊