19982023 benim de ilk 4 ay kanama ve karın ağrısı ile geçti. Çok zorlu bi süreçti. AŞ erme bulantı kusma baş dönmem falan şeyler olmadı ama dediğim gibi kanama ve karın ağrım vardı. 2 buçuk ayım güzel geçti. Hamile değil gibiydim , kilo da almadım zaten çok yemek yersin de karnın şişer ya öyleyim şu an. 7.aya giriş yaptık bebeğin büyümesine ve hareketlenmesine bağlı olarak tekrardan karın ağrım başladı ağzımın tadı gitti iştahsızlık başladı bide bunlara ek bebeğim sürekli aşağıda duruyor. Velhasıl sadece 2 buçuk ayım sorunsuz geçti sonrası facia 😄 şu anda zaten bebek büyüyor baskısı arttı haliyle her dönemi ayrı zor geçiyor 🙈😄