Arkadaşlar demir ilacı kullanmaya başladıgim günden beri geçmeyen bir kabızlık problemim var . Lavabo benim korkulu rüyam oldu . Gitmemek için artık kendimi sıkıyorum . Gittikten sonra da oturup kalkamıyorum yürüyemiyorum resmen. Aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı lütfen bana da yardım edin