Sevval0308 benimde yok işte bir dün nişanım geldi doktorumda dedi kan çok akarsa hemen gel dedi kanda gelmedi sadece hafif lekeli şeklinde geldi bende korktum ilk doğumum dedim herhan sancım tutabilir ama dünden beri çok iyiyim hiç bir tepki yok sadece yürüdükçe ağırlığını aşşağıya veriyor o kadar