Sevval0308 Nonim sanciyi başlatmak için suni verebiliyorlar ama çok zor oluyormuş o durum umarım bebisler bizi daha fazla zorlamaz hayırlısıyla kendi sancimizla bu hafta gelirler
Minau Sevval0308 bizim de son 9 günümüz ama normal doğum adına hiç bir belirtim yok ve maalesef ki karnım da aşağıya inmedi hala yukarda erkek bebişleri geç gelir derler ama bakalım bekliyoruz keyfi ne zaman olacak 😌
Sevval0308 Minau bizim kız ama söylediklerin geçerli yalnız dün akşam biraz.kamandirdi işte o da geçti gitti sanki
Nur_Gulec Sevval0308 ben de 38+4 haftalık hamileyim sabaha doğru belim ve karnıma ağrılar girmeye başladı hala ara ara giriyor karnım taş gibi oldu kasılmalarım çok su nişan gelmesi yok ama ister istemez tedirgin oluyorum acaba benim de başladı mı
Sevval0308 Nur_Gulec bizimki başlamış mi bilmiyom ki bacım😂😂🫣benim son üç dört gündür belirli saatlerde karnım taş gibi oluyor zaten ama beni çok etkilemiyor diye bsy diyemiyorum çarşambaya kadar dogurmazsam bir gideyim bakayim ne dicek doktorum
Ay-5k Sevval0308 bende iki üç günden beri her akşam doğuracak gibi kasılmalar bel ağrısı oluyor ama gel görki sabah normal hayatıma devam ediyorum 😁😁38 haftalığız 🥰
Minau Ay-5k aynen akşamları ağrılar tekmeler hareketler sabah normal hayat gerçekten her gece kesin bugün hastaneye gidiyorum diye oturuyorum ama maalesef ki belirti yok
Sevval0308 Ay-5k bu ben😂😂dün sabaha kadar hiç birşey yoktu dünden beri biraz kendini belli ediyor sanki
Rabia1636 Papatyaaa__ yürüüü zorda olsa bile bende öyleydim yürüyodum çok ama son haftalarımda yürüdükçe alt tarafımda ağrı baskı ve felaket kalça ağrısı çekiyorum diye yürüyüşü ihmal ettim geçen doktorum çok kızdı açılman olmamış sen yürüyüş veya sguat yapmadın mı 🙄😒
gokcenurmatpan Ayyy aynıyız 38+5 adet sancısı gibi rahatsızlık var sağ kasığımda da gaz sıkışması gibi bişey var gece sabahı sabah ettim rabbim kimseyi oyalandırmasın bu yolda 😊😊
Sevval0308 gokcenurmatpan amin cnm aminnn. Benim dün akşam coktu da yataga yatar yatmaz uyumusum gece hiç uyandirmadi ağrı demek ki yalanci
Rabia1636 Sevval0308 kaç haftalıksın nişan geldimi sende ? Benim karnım çok düşmedi aşşağıya daha 39+2 deyim bende
Nur_Gulec Sevval0308 vallahi benim hala ağrılarım var bel kasık yer değiştiriyo sürekli dakka tutuyorum ama düzensiz gidiyor benim randevu da perşembe yarına kadar geçmezse sabah tasımı tarağımı toplayıp gidicem Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻