Ciceka1 Sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah benim de ikiz başta 7 hastalıkken bir kanamamız oldu ama bebeklerin olduğu bölgeden gelmemiş kan çok şükür. Ben kan sulandırıcı içiyordum tüp benek olduğu için kan sulandırıcı kestiler bir daha hiç kanamam olması çok şükür. Kan birden boşalmıştı evde düşüyor sandım takside ağlaya ağlaya hastaneye gittim taksicinin bile eli ayağına dolanmıştı 😅 çok kötü bir duygu Allah bir daha yaşatmasın inşallah. İlk 3 ay hep yattım evi çöp götürüyordu balla kaynanam annem arada bir gelip temizledi, eşim süpürdü vs sağolsunlar. Şimdi 22 haftadayız 25ten sonra erken doğum riski başlayacak bu sefer yine çok dikkatli olacağım bir 30dan sonra galan hep uzanmayı düşünüyorum artık dişimizi sıkacağız. Yürümek, eğilip kalkmak, merdiven çıkmak bizim için çok sakıncalı. Normal doğum için önerilen her şeyin tam tersini yapmamız lazım ki doğum kanalına girmesin bebişlerimiz. Fırsatın varsa çalışmıyorsan evde bol bol yat sen de ani hareket, ani oturup kalkmaktan kaçın 😇😇