Aise44 Nasıl ilaç vermedi tuhaf hem de serklaj yaptığı halde. Benim çok titiz bir doktorum var ikizlerde erken doğum riski olduğu için ben zaten tüp bebek diye baştan beri Progestan kullanıyordum. Tüp bebek doktoru kesebilirsiniz demişti ama bu takip olduğum doktor Progestanla ben ikizleri genellikle 37 haftaya kadar götürüyorum diyor. Ki gerçekten ben de ameliyathane hemşiresiyim bir tek benim doktorun ikiz erken doğumuna neredeyse hiç girmedim. Diğer kadın doğumcuların ikizler patır patır 27-28de sezaryene geliyorlardı. Demek ki progestanda bir keramet var. Ayrıntılı ultrason yapan doktora da sordum serviks uzunluğu çok iyi dedi 21 haftayken 43 mm’di. perinatolog ben progestana gerek görmüyorum dedi ama benim doktor rahim kasılıp bebekleri atmasın diye veriyor o ilacı. Progestan rahimi gevşek tutuyormuş o sebeple ağrılarım da neredeyse hiç olmuyor. Sabah akşam 1er adet progestan 200 mg hap kullanıyorum. Doktorumun dediği şuan en önemli ilacın Progestan bizi yolun sonuna o götürecek diyor baya önemli o ilaç onun için şuan 22. haftadayım bakalım dediği gibi bebeklerin zamanında doğmasına yardımcı olabilecek mi.