Sevalinkaa Merveozl yabancı sayfalarda öyle görmüştüm kardeşim Sivas’ta da yolda öyle bir kadın yürürken görmüş😊
Edasak5 Merveozl bende de hiç yapılmadı henüz bu salı günü kontrolüm var 38 haftalık oluyoruz bakarlar mı korkuyorum
Krbsmry Edasak5 canım ben sehır hastanesıne gidiyorum normal kontrollerımde alttan bakmadılar ama bayramda acılden kontrol ol dediler acılde baktılar hıc korkulacak bişey değil kendını kasma 3-4 snyede bıtıyor
Ay-5k Nazlimmm Evet doğru ama bebekte kasılmaya sebep olur doğum eğer başlamadıysa bebeğin kalp atışı yavaşlayacağı için riskli bir durum kesinlikle doğum yapana kadar göğüs uçlarına dokunmamak gerekiyor
Nazlimmm Ay-5k benim başlamıştı zaten gece sancıda cekmiştim doğru diyorsunuz zaten bilmiyordum ama göğüs ucunu sıkmak doğumu tetikliyo diye duymuştum sadece yanlış anlaşılma olmasın
edkrcy dilay_06 Ben 37+1 de gittim yapılmadı pazartesi tekrar gidicez ama geçen hafta bişey demedi doktor pazartesi alttan muayeneye ilgili
Hshfhfnn Merveozl kesinlikle hurma ben böyle yaptım hurma yedim ⅔ saat sonra sancım başladı normal ve çok kolay bir doğum yaptım hiç evde sancı çekmedim gider gitmez doğum yaptım kesinlikle hurma diyorum