Kizlar dogumuma uygulamaya göre 17 gün kalmis gösteriyor ama hiç bi belirti yok henüz
Ne sanci cikti nede başka bi belirti
Daha vaktim var biliyorum ama sabırsızlanıyorum artik doğsun istiyorum
Sizin Doğumdan önceki belirtileriniz nelerdi?
Benim son 2-3 gündür ayaklarım felaket şiş bununla alakası olduğunu sanmıyorum ama yinede bi ümit😂