ortmenmom hiç yerinizden kalkmamaniz gerekli ama sürekli yapmanız lazım hastaneye yatirmadilar mi sizi benim test pozitif çıkardı çıkmaz yatısim yapıldı hemen özel doktoruysa hiç ilgilendmiyor benim doktorum denize bile gidebilirsin bir sey olmaz demişti cam sakuraya acile gittim sonra onlar hemen yatırdılar bebek enfeksiyon kapmasin doye tedavi uyguladılar surekli beni takip ettiler