28 haftalik hamileyim amniyon sivim yaklasik 1 aydir kritik seviyede ve daha da azalmis. Camasirimda islaklik oluyor bazen ama emin olamiyorum. Akciger gelistirici igne oldum. Ne yapmam gerekiyor kizlar erken dogum olursa nolur bir sikinti yasar miyiz ? dua edin lutfen :(