mommys1 10 haftalık bıraktım mide bulantısı dolayısıyla sonra biraz araştırdım baya Bi önermeye var zararlı diye var kullanmak istemediğimi söyledim doktora o da bırakabilirsin dedi zaten kutum da bitmişti 1 kutu kullandım gebeliğim boyunca sadece 🥰 biraz araştırsan baya bilim adamları falan folik asidin aslında zararlı olduğunu söylüyor. Bi daha hamile kalsam kullanmam ben başında bilseydim keşke bulantım da onu bırakınca azaldı