Merhaba arkadaşlar 10 Haziran’da 33 haftalık doğum yaptım bebeğimin beslenmesine takviye olarak prematil mama kullanıyorum aranızda kullanan oldu mu ben hep 1 ölçek veriyorum 40 haftalık olunca normal mamaya gecicez mama verirken içimde hiç rahat değil sütüm bazen çok bazen aşırı az geliyor ben bu sütümü nasil çoğaltabilirim mamaya gerek duymadan hazırlayana kadar mama ılıyana kadar kızım çok ağlıyor teyzeleri..🤦