52sareDeniz Gulnar_9 hayırlısıyla inşallah biter bende ne yapsam siye düşünüyorum öyle çok bişey almadım dedim doğunca giyimine göre alırım bilemedim
SSuleeN 52sareDeniz Merhabaaa 31+3 üz. Çalıştığım için bayram tatilini değerlendiriyoruz. Çanta açık unuttuğum şeyleri sonradan oyarım diye düşündüm. Şuna ara verdim uzanıyorum birazdan gidip yine üyü yapıcam 🤣 İlerde halim olmaz diye düşünüyorum….
Sulegnlts 52sareDeniz bende 30+5 kıyafetlerimiz herşeyimiz hazır bi yıkama ütüsü kaldı hastane çantamız kaldı onu da 32 haftada halledeceğim inşallah
ikiprensannesi__ 52sareDeniz 32 de başla en doğru zaman bence zaten gundelikte yıkıyoruz çamaşır yıkayıp aşmak da bişey yok ben öyle yapacağım yani sonra klimayı açar oturduğum yerde utulerim