Caizint ben 3 tane koydurmadım 2 tane kalitesi düşük embriyolarım vardı onları koydurdum. 2 tane istememe sebebimde ilk bebeğimi düşük yaptım doktorumda 2 tane koymaktan yanaydı ama bir tanesi kendi içinde ikiz olmuş . Nasip ☺️ bakmaktan korkmuyorum küçük kardeşime 12 yaşında iken bakmaya başladım o yüzden bebeklere bakmayı çok seviyorum. Sağlıklı olsunlar benim tek istediğim .