babyface_ amin hepimizinkini 🙏 iyi olacaklar. önemli olan şu. biz ne yaşarsak yaşayalım yanlarına gidince ağlamadan, güzel enerji vermemiz gerekiyor. bol bol neşeli konuşmaya başladığımdan beri tablo düzelmeye başladı bizde. yaşadığınız üzüntüyü, yorgunluğu çok iyi anlıyorum. ama bebeklerimizin yanına gidince şeker portakalına dönmemiz lazım :)