preg_tug mhmtsmy valla damaklı mı bilmiyorum ama philips avent air meme reddine yol açmıyormuş. Lansinoh biberon da aynı sekilde. Diğerleri meme reddine sebep oluyor diye duydum.
Kalbiimde2can Susamuruuu bana ilk oglumda dogumdan sonra hastanede doktorum vermisti cok memnun kalmistim umarim sende cok memnun kalirsin 😍
egesmommy Susamuruuu avent shootie aldı bitek bebeğim birinci aydan sonra emzik verdik biz emzirmeyi etkilememek için oğlum güzel emiyor emziğide bağlılık gibi değil destek olarak kullanıyoruz şu an vermesem aramıyor
Ezgikrdy Philips avent aldim ilk oglumdada bir bucuk yasina kadar dogumdan itibaren kullandim simdi ikinci oglumada avent aldim onu kullanicaz nasip olursa
Berfunaz Nurasya Bibs markasını öneririm . Çevremde bütün emzikleri red edip sadece onu alan çok bebiş var . Bence denemelisin 🌸
Berfunaz Nurasya Kauçuk olanı belirli bir süre sonra yani bebek emdikçe dahada büyüyormuş yani değiştirmek zorunda kalınıyormuş o yüzden silikon daha uzun ömürlü oluyormuş . Ben kendi bebeğim içinde aldım silikon olanlardan inşallah denemek nasip olur .